Save Preloader image

0%

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Η Ιστορία Μας

Οι πρώτες μέρες

Το 1934, δύο νεαροί επιχειρηματίες, ο Λουίς Ριέρα Καρέ και ο Χάιμε Χουανόλα Φαρές, ξεκίνησαν την επιχειρηματική τους πορεία κατασκευάζοντας αξεσουάρ ποδηλάτων. Ένωσαν τα επώνυμά τους για να δημιουργήσουν την ονομασία της μάρκας RIEJU (RIEra + JUanola).

Στη συνέχεια, ξεκίνησαν να αγοράζουν ακίνητα με σκοπό την ανέγερση ενός εργοστασίου, όμως τα σχέδιά τους διακόπηκαν από τον Ισπανικό Εμφύλιο Πόλεμο. Η κυβέρνηση των Ρεπουμπλικάνων κατέσχεσε τις εγκαταστάσεις τους πριν ολοκληρωθεί η κατασκευή, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί το κτήριο ως κέντρο φορτηγών για τον στόλο τους. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, προστέθηκε και δεύτερος όροφος στο υπάρχον κτήριο. Ο δεύτερος αυτός όροφος θεωρήθηκε ως «τόκος» που θα επέστρεφε στους ιδρυτές με την επαναφορά του εργοστασίου στην κατοχή τους.

Το Τέλος του Εμφυλίου Πολέμου

Μετά το τέλος του Ισπανικού Εμφυλίου Πολέμου, η RIEJU επανεκκίνησε τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, δημιουργώντας μια νέα σειρά από αξεσουάρ ποδηλάτου, συνεχίζοντας ουσιαστικά από εκεί που είχε μείνει το 1934. Παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε ο πόλεμος, η εταιρεία διατήρησε το όραμά της και επικεντρώθηκε στην ποιότητα και την καινοτομία, ανακτώντας σταδιακά τη δυναμική της στην αγορά.

Η Έναρξη της Κατασκευής Οχημάτων

Ο πατέρας του Σαλβαντόρ Νταλί, συμβολαιογράφος στο επάγγελμα, επικύρωσε το 1942 τη σύσταση της εταιρείας RIERA Y JUANOLA, S.L. (RIEJU). Η εταιρεία ιδρύθηκε ως εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατομμυρίου πεσετών.

Η RIEJU συνέχισε την κατασκευή και εμπορία εξαρτημάτων, όπως το Helium για ηλεκτρικές συσκευές και το Rigit για τιμόνια ποδηλάτων. Στη συνέχεια, ξεκίνησε την κατασκευή των πρώτων ποδηλάτων RIEJU, χρησιμοποιώντας τα εμπορικά σήματα EMPORIUM και MARATHON. Η εταιρεία, η οποία τότε απασχολούσε περίπου 35 εργαζομένους, κατασκεύαζε περίπου 30 ποδήλατα την εβδομάδα — σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο που είχε κατατεθεί στην Αντιπροσωπεία του Υπουργείου Βιομηχανίας.

Γεννιέται η Πρώτη Μοτοσυκλέτα
Το Νο. 1

Το 1945, η RIEJU παρουσίασε το πρώτο της μηχανοκίνητο όχημα — αυτό που αργότερα θα ονομαστεί «μοτοποδήλατο». Επρόκειτο για ένα ποδήλατο εξοπλισμένο με βοηθητικό κινητήρα 38cc 4Τ της γαλλικής εταιρείας Serwa, με άμεση μετάδοση στην πίσω ρόδα, δύο ταχύτητες, 1 ίππο και τελική ταχύτητα που έφτανε τα 40 χλμ./ώρα!

 

Το μοντέλο αυτό, γνωστό αργότερα ως No. 1, διέθετε ντεπόζιτο βενζίνης από χρώμιο, ήταν χειροποίητα συγκολλημένο, βερνικωμένο, και συναρμολογημένο με μια φιλοσοφία παρόμοια με αυτή της Rolls-Royce: κομμάτι-κομμάτι με τελειότητα.

Αυτό το επίπεδο φροντίδας και ποιότητας στην κατασκευή έδωσε στη RIEJU μια δυναμική και επιτυχημένη είσοδο στον κόσμο των μηχανοκίνητων δίτροχων οχημάτων. Το No. 1 δεν ήταν απλώς ένα όχημα – ήταν η αρχή ενός μεγάλου ταξιδιού.

1949: Σχεδιάσαμε τον Κινητήρα για το No. 2

Βασισμένο στο πρωτότυπο μοντέλο No. 1 του 1945, η RIEJU προχώρησε το 1949 στην κατασκευή του πρώτου της πραγματικού μοτοποδηλάτου. Το νέο αυτό μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με έναν μικρό γαλλικό κινητήρα 50cc 4Τ, ανεξάρτητης μετάδοσης, συνδεδεμένο με συμπλέκτη και σασμάν με ταχύτητες — μια σαφώς πιο εξελιγμένη πρόταση για την εποχή.

Το No. 2 ήταν σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο εξολοκλήρου από τη RIEJU, γεγονός που το καθιστά ένα ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας. Ως εκ τούτου, ο Ιούλιος του 1949 θεωρείται η επίσημη ημερομηνία γέννησης του No. 2 και το πραγματικό ξεκίνημα της RIEJU στον χώρο της αυτόνομης κατασκευής μοτοποδηλάτων.

Το No. 2 αναδείχθηκε σύντομα σε μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μοτοσυκλέτες της εποχής και μέχρι σήμερα παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα ιστορικά μοντέλα της RIEJU — σύμβολο αξιοπιστίας, κομψότητας και μηχανικής καινοτομίας.

Ακλόνητη Αρχή: Η Τεχνολογική Πρόοδος

Το 1951 έκανε την εμφάνισή του το No. 3, ένα μοντέλο που διέφερε ριζικά από τον προκάτοχό του, με μοναδική εξαίρεση τον κινητήρα, ο οποίος διατηρήθηκε. Η σχεδίαση, το πλαίσιο και η συνολική αίσθηση του οχήματος αναβαθμίστηκαν, ακολουθώντας τις νέες απαιτήσεις της αγοράς και την τεχνολογική κατεύθυνση της RIEJU.

Μόλις έναν χρόνο αργότερα, το 1952, παρουσιάστηκε το No. 4, με αισθητικές βελτιώσεις και πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Ήταν εμφανές ότι η εταιρεία δεν σταματούσε να εξελίσσεται — κάθε νέο μοντέλο αποτελούσε ένα ακόμα βήμα προς την τελειοποίηση του συνόλου, με στόχο την ενσωμάτωση χαρακτηριστικών που μέχρι τότε συναντούσε κανείς μόνο σε πλήρεις μοτοσυκλέτες.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου 1950–1955, η RIEJU παρήγαγε περισσότερα από 21 πρωτότυπα μοντέλα, δείχνοντας έναν απίστευτο ρυθμό έρευνας και εξέλιξης. Παράλληλα, η εταιρεία εισήγαγε τεχνολογικά προηγμένες διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου, καθιερώνοντας από νωρίς μια κουλτούρα ποιότητας, ακρίβειας και συνεχούς βελτίωσης.

Στη RIEJU, η δέσμευση για ποιότητα δεν ήταν απλώς ένας στόχος — ήταν βασικό στοιχείο της ταυτότητάς μας. Μαζί με την ανταγωνιστική αξία και την επιθυμία να ξεχωρίσουμε στον κλάδο, αυτές οι αρχές έγιναν οδηγός για το μέλλον.

Η Πρώτη 100% RIEJU Μοτοσυκλέτα

Το 1953, η RIEJU παρουσίασε το μοντέλο 175cc, το οποίο ήρθε εξοπλισμένο με κινητήρα AMC 4T. Η μοτοσυκλέτα είχε μαύρο χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες στην επιφάνεια και ήταν εξοπλισμένη με σύστημα ανάρτησης (υδραυλικός τηλεσκοπικός μπροστινός απορροφητής και πίσω ανάρτηση με υδραυλικούς αμορτισέρ). Η RIEJU συνεργάστηκε με τον κατασκευαστή κινητήρων AMC για την προμήθεια των κινητήρων, καθώς δεν είχε ακόμα την εμπειρία να κατασκευάσει κινητήρες αυτού του τύπου.

Η εταιρεία επίσης δημιούργησε συνεργασία με τη FITA στη Φιγκέρας (όπου οι κινητήρες κατασκευάζονταν υπό άδεια). Το μοντέλο 175 βασίστηκε στο GIMA 175, αλλά η RIEJU προχώρησε σε σημαντικές προσαρμογές και βελτιώσεις στο σχέδιο για να κατασκευάσει ένα μοντέλο πιο ελαφρύ, ευκολότερο στη οδήγηση, και γενικότερα με πιο επιθυμητό σχέδιο — ιδιαίτερα για το γεγονός ότι προσέφερε πολύ πιο άνετη οδήγηση στους δρόμους.

Επιπλέον, το μοντέλο υπερηφανευόταν για την πιο αποδοτική κατανάλωση καυσίμου (λόγω των βελτιώσεων που έγιναν στον κινητήρα της RIEJU), χαρακτηριστικό που συνέβαλε στη μεγαλύτερη ζήτηση και αύξηση των πωλήσεων. Από το 1953 έως το 1961 κατασκευάστηκαν 5.000 μονάδες. Στη συνέχεια, το μοντέλο (με το πλαίσιο του) συνέχισε την εμπορική του πορεία για άλλα 4 χρόνια, με την προώθηση ενός διαφορετικού τύπου κινητήρα – του Hispano Villiers. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, κατασκευάστηκαν περίπου 1.000 οχήματα ετησίως.

Η μεγάλη ζήτηση από τους διανομείς και η ισχύς του 175cc RIEJU προσέφεραν μεγάλο κύρος στην εταιρεία, καθιστώντας τη RIEJU ένα από τα πιο αναγνωρισμένα ονόματα στη βιομηχανία.

Με τις προσεκτικά σχεδιασμένες στρατηγικές επιχειρηματικής ανάπτυξης, η RIEJU κατάφερε να επιβιώσει (έστω και σε μικρή κλίμακα), ενώ πολλοί μεγάλοι Ισπανικοί βιομηχανικοί κολοσσοί απέτυχαν. Η RIEJU παρέμεινε πάντα πιστή στην αρχική της ιδέα: να εκμεταλλεύεται στο έπακρο κάθε στιγμή.

Η Παρεξηγημένη Σκούτερ – Ιστορία της RIEJU

Το 1959, η RIEJU άρχισε να εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη ενός σκούτερ, χρησιμοποιώντας κινητήρες AMC 50cc και 125cc. Ο σχεδιασμός του βασίστηκε στο γαλλικό Sulky, ένα σκούτερ με ψηλές ρόδες. Το 1958, η RIEJU παρουσίασε την εμπορική εκδοχή αυτού του έργου με το όνομα ISARD: ένα υβρίδιο μοτοσυκλέτας-σκούτερ με μια πολύ μοναδική εμφάνιση.

Ωστόσο, το μοντέλο αυτό αποδείχθηκε αποτυχημένο στην αγορά. Οι αιτίες ήταν πολλές: η τολμηρή και τολμηρή εμφάνιση, σε συνδυασμό με την φιλοδοξία να εισαχθεί στην αγορά ένα άρτια ολοκληρωμένο προϊόν, οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της τιμής του προϊόντος, ενώ η κακή μηχανική προσβασιμότητα και οι περιορισμένες πωλήσεις ανάγκασαν τη RIEJU να εγκαταλείψει την παραγωγή το 1960, με ελάχιστες μονάδες να πωλούνται.

Επιπλέον, το TAHON (SPORT 125), το οποίο ήταν μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή του γαλλικού Derny, εξοπλισμένο με κινητήρα 2-χρονης AMC, απέτυχε επίσης. Παρά την αποτυχία του, το TAHON θεωρείται σήμερα ένα από τα πιο θαυμάσια και αναγνωρισμένα μοντέλα στη συλλογή της RIEJU, κυρίως για την μοναδική του εμφάνιση. Το μοντέλο απέσπασε επίσης μεγάλο θαυμασμό από τους επισκέπτες της Έκθεσης Μοτοσυκλετών Μεταπολεμικής Περιόδου στο Μουσείο Μοτοσυκλετών Bassella το 2006-2007.

Καλύτεροι Καιροί

Το 1958, το μοντέλο 125cc JACA Sport προστέθηκε στη γκάμα προϊόντων της RIEJU. Ήταν πολύ σπορ για την εποχή και περιλάμβανε χαρακτηριστικά όπως αλουμινένιες ζάντες, τιμόνι, καθίσμα αγώνων, και ταμπούρο φρένου αερόψυκτο. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν πολυτελή στοιχεία που πολύ λίγοι μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά την εποχή εκείνη και το μοντέλο είχε πολύ υψηλή τιμή. Η RIEJU σύντομα εντόπισε την αιτία της κακής εμπορικής απόκρισης (το μοντέλο ήταν ιδιαίτερα θαυμαστό, αλλά δεν απέφερε την επιθυμητή εμπορική επιτυχία). Επομένως, το 125cc JACA αποσύρθηκε από την αγορά το 1959.

Υπήρχε επίσης μια τουριστική μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε χωρίς όλα τα επιπλέον χαρακτηριστικά του μοντέλου SPORT. Αυτή η έκδοση είχε εξαιρετική εμπορική επιτυχία.

Το 1959, η RIEJU λάνσαρε το JACA (εξοπλισμένο με κινητήρα 125cc 2T AMC), ένα μοντέλο με πιο συντηρητική εμφάνιση από τον προκάτοχό του, το οποίο, με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 3.200 μονάδες μεταξύ 1959 και 1963, επανέφερε την εταιρεία σε μια ισχυρότερη θέση στην αγορά.

Η Ιταλία και το Μοτοποδήλατο

Το 1960 σημειώθηκε σημαντική πτώση στις νέες ταξινομήσεις στην Ισπανία. Ο κινητήρας των 175cc δεν ήταν πλέον ελκυστικός για το κοινό, το οποίο ζητούσε ένα νέο, διαφορετικό μοντέλο. Ένας τύπος μοντέλου που εκείνη την εποχή γνώριζε τεράστια επιτυχία στην Ιταλία ήταν το όχημα μικρού κυβισμού. Το μοτοποδήλατο.

Με αυτό κατά νου, η RIEJU αναζήτησε λύσεις στην Ιταλία. Η εταιρεία σχημάτισε συμμαχία με τη MOTORI MINARELLI. Η RIEJU έγινε ο αποκλειστικός εισαγωγέας αυτής της μάρκας κινητήρων και ανταλλακτικών στην Ισπανία.

1964. Η Δεύτερη Φάση της RIEJU

Η RIEJU ξεκίνησε αυτό που πολλοί θεωρούν ως δεύτερη φάση της πορείας της το 1964. Μετά την υπογραφή συμφωνίας το 1960, η εταιρεία απέκτησε άδεια για την κατασκευή ιταλικών κινητήρων στη Φιγκέρας. Αυτή η περίοδος σηματοδοτεί ένα πριν και ένα μετά για τη RIEJU, καθώς όλοι οι κινητήρες μοτοποδηλάτων που συναρμολογεί μέχρι και σήμερα η εταιρεία, είναι ιταλικής προέλευσης MINARELLI.

Η κατασκευή κινητήρων Minarelli (υπό άδεια) ξεκίνησε στη Φιγκέρας (στις Industrias FITA), με ένα προοδευτικό σχέδιο για την παραγωγή ολιστικού κινητήρα. Το πρώτο αποτέλεσμα ήταν η έκδοση JACA με κινητήρα 3,5 CV και μέγιστη ταχύτητα 70 km/h. Η ταχύτητα έπρεπε να περιοριστεί λόγω νέου νόμου, ο οποίος καθόριζε όριο ταχύτητας 40 km/h για τα μοτοποδήλατα. Δεδομένου ότι οι κινητήρες RIEJU δεν χρησιμοποιούνταν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, έγιναν γνωστοί ως σχεδόν “άφθαρτοι”. Αυτή η φήμη οδήγησε κρατικούς φορείς, όπως τα Correos de España (Ταχυδρομεία Ισπανίας), να αρχίσουν να χρησιμοποιούν οχήματα της RIEJU.

Μια νέα σειρά μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων της RIEJU προέκυψε από τη συνεργασία MINARELLI-RIEJU. Αυτή η σειρά αποδείχθηκε ιδιαίτερα αξιόπιστη στους δύσκολους ισπανικούς δρόμους της δεκαετίας του 1960. Αυτές οι ανθεκτικές μοτοσυκλέτες με στιβαρό μεταξόνιο — σύμβολο ποιότητας — εξακολουθούν να κυκλοφορούν στη χώρα μέχρι σήμερα.

Το μοντέλο P3A κατασκευαζόταν έως το 1971, έτος κατά το οποίο παρουσιάστηκε η εκτός δρόμου έκδοση. Τον Μάιο του 1974, η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή των μοντέλων CONFORT 400, CONFORT 402 και TT 402. Όλα αυτά τα μοντέλα ήταν βελτιώσεις προηγούμενων εκδόσεων, παρόμοια με το GT 404· ένα μοτοποδήλατο με πολύ πιο σύγχρονο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς.

Προσθήκες στη Γκάμα Προϊόντων

Το 1976 και 1977, νέα μοντέλα παρουσιάζονταν συνεχώς στην αγορά. Πολλά από αυτά ήταν βελτιώσεις προηγούμενων μοντέλων. Κατά την περίοδο αυτή αναπτύχθηκαν οι πρώτες μοτοσυκλέτες παντός εδάφους. Αργότερα, η RIEJU θα παρουσίαζε αυτές τις εξελίξεις μέσω επιτυχιών στον αγωνιστικό χώρο. Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών, ήρθαν στο προσκήνιο τα μοντέλα CONFORT, TT 503, CONFORT 501 και TT 504, με αισθητικές αλλαγές σε σχέση με τα προηγούμενα.

Καλωσορίσατε στον Ανταγωνισμό

Το 1978, έκανε την εμφάνισή του το TT 406 ως μια βελτιωμένη επανασχεδίαση του TT, με κινητήρα 74cc. Η MINARELLI ήθελε να εισάγει αυτό το μοντέλο στο υψηλότερο επίπεδο του αγώνα παντός εδάφους. Και έτσι έγινε. Η RIEJU ξεκίνησε μια επιτυχημένη περιπέτεια, συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Enduro στην κατηγορία 75cc.

(Κατά τη διάρκεια της ιστορίας της, η RIEJU κατέκτησε συνολικά 12 εθνικά πρωταθλήματα σε αυτή την κατηγορία!)

Την ίδια χρονιά, η RIEJU συμμετείχε ανεπιτυχώς στην κατηγορία αυτόματων μοτοποδηλάτων.

Γεια σου, Marathon!

Το 1979 είναι επίσης μια από τις σημαντικότερες χρονιές στην ιστορία της RIEJU. Η σειρά TT 505 MARATHON (με εξάτμιση τύπου “σιγαστήρα”) σε εκδόσεις 50 και 74cc αναπτύχθηκε και παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Βαρκελώνης. Η σειρά αυτή έδωσε ταυτότητα και χρώμα στο όνομα RIEJU: από τότε, το κοινό συσχέτισε το πράσινο χρώμα με τη RIEJU για τα οχήματα παντός εδάφους.

Ως αποτέλεσμα της επιτυχίας αυτού του μοντέλου, η RIEJU άρχισε να εξειδικεύεται στις off-road μοτοσυκλέτες.

Αυτό το χρώμα παραμένει συνδεδεμένο με τη RIEJU ακόμη και σήμερα, όπως και το μυθικό όνομα MARATHON, που πλέον αποτελεί σχεδόν θρύλο στη συνείδηση των φίλων της μάρκας. Η νοσταλγική επιθυμία να αποκτήσει κανείς μια μοτοσυκλέτα που παράγεται από την εποχή της γέννησής του μέχρι και τη δεκαετία του ’90 έχει ενισχύσει τον ιστορικό χαρακτήρα του μοντέλου. Τα χαρακτηριστικά και οι επιτυχίες του το καθιστούν αναπόσπαστο κομμάτι της ισπανικής μοτοσυκλετιστικής ιστορίας.

Επίσης το 1979, ξεκίνησε η παραγωγή του μοντέλου 50 AUTOMATIC KS.

Η MARATHON των 80cc

Το 1980, παρουσιάστηκαν τα μοντέλα MARATHON 80 ENDURO και CROSS, μοτοσυκλέτες που έκαναν αισθητή την παρουσία τους στους περισσότερους αγώνες και κατέκτησαν πολλές νίκες.

Για χρήση στον δρόμο, το 1983 ήταν η χρονιά που παρουσιάστηκε το STRADA 75, με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό.

Το 1984, έκανε την εμφάνισή του το MR80, μετά από κάποιες μικρές τροποποιήσεις. Ήταν ο άξιος διάδοχος της MARATHON, χάρη στην εμπειρία που είχε αποκτηθεί μετά από χρόνια συμμετοχής σε αγώνες.


Νέα Μοντέλα

Στην Έκθεση της Βαρκελώνης του 1985, η RIEJU παρουσίασε τα νέα της μοντέλα. Το μοντέλο SPRINT (ένα νέο αυτόματο μοτοποδήλατο) εισήγαγε τις πρώτες αισθητικές αλλαγές στην MARATHON — το SUPER MARATHON 50, που αργότερα θα εξελισσόταν στο RV 50 το 1986.

Την ίδια χρονιά, η RIEJU έλαβε το Ασημένιο Μετάλλιο Μοτοσυκλετιστικής Επιτυχίας από την Ισπανική Κυβέρνηση, για την κατάκτηση της 2ης θέσης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro. Η RIEJU κατέκτησε επίσης το Ισπανικό Πρωτάθλημα Enduro 80cc και το Πρωτάθλημα Ταχύτητας Νέων 80cc.

Το 1987, η συνολική παραγωγή έφτασε τις 8.000 μονάδες. Το 1990, πωλήθηκαν 15.000 μοτοσυκλέτες, σχεδόν όλες με χειροκίνητο κιβώτιο, γεγονός που κατέστησε τη RIEJU ηγέτη του κλάδου σε αυτόν τον τομέα.


50ή Επέτειος

Το 1992, η RIEJU γιόρτασε την 50ή επέτειο από την ίδρυσή της. Η εταιρεία το γιόρτασε με την παρουσίαση του νέου μοντέλου WINDY, ενός αυτόματου μοτοποδηλάτου με κινητήρα scooter με αυτόματο μίγμα, δισκόφρενα, και χώρο αποθήκευσης για κράνος κάτω από τη σέλα.

Την ίδια χρονιά, διεξήχθησαν στη Βαρκελώνη οι XXV Ολυμπιακοί Αγώνες.

Drac για τη νέα γενιά

Το 1993 γεννήθηκε ένα ακόμη διάσημο μοντέλο της RIEJU: το DRAC, ένα μοτοποδήλατο παντός εδάφους 50cc, το οποίο μοιράστηκε την αγορά με το RR 50 (το οποίο διέθετε πιο σταθερό πλαίσιο και ανεστραμμένο πιρούνι). Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας με τη CASTROL Ισπανίας, παρουσιάστηκαν οι πρώτες εκδόσεις του μοντέλου CASTROL RR. Αυτές οι μοτοσυκλέτες περιλάμβαναν υψηλής τεχνολογίας εξαρτήματα και έγιναν τα κορυφαία αγωνιστικά προϊόντα της εταιρείας.

Για τη RIEJU, το Drac αποτέλεσε μια νέα νίκη. Θεωρήθηκε αντανάκλαση των προτιμήσεων της νέας γενιάς οδηγών μοτοποδηλάτων. Εκείνη την εποχή, οι αλλαγές στη σχεδίαση των εξαρτημάτων και του κινητήρα ήταν σύνηθες φαινόμενο· αναζητούσαν καλύτερες επιδόσεις και μια προεπισκόπηση της μοτοσυκλέτας του μέλλοντος… και η RIEJU ήταν έτοιμη να το προσφέρει.

Η Ευρωπαϊκή χρονιά

Το 1994, η RIEJU εισέρχεται στην αγορά της Γαλλίας και συμμετέχει στην Έκθεση του Παρισιού. Την ίδια χρονιά, ξεκινά και η εξαγωγή στη Γαλλία. Καινοτομίες όπως οι νέες εκδόσεις του μοντέλου RR 50 με κινητήρα 6 ταχυτήτων και σύστημα ξεχωριστής λίπανσης, επέτρεψαν στην RIEJU να προσαρμόσει αποτελεσματικά τα προϊόντα της στην αγορά της γειτονικής χώρας. Στη Γαλλία, η RIEJU εξελίχθηκε γρήγορα σε επώνυμη μάρκα κύρους. Χάρη στη δύναμη και την επιμονή της νέας γενιάς RIERA, ήταν πλέον έτοιμη για εξαγωγή και για άνοιγμα σε νέες αγορές. Μετά την παρουσίασή της στην Έκθεση της Κολωνίας το 1994, η RIEJU άρχισε εξαγωγές προς Αυστρία, Γερμανία και Ουγγαρία.

Στην Έκθεση της Βαρκελώνης του 1995, η RIEJU παρουσίασε το πρώτο της σκούτερ, με την ονομασία FIRST. Το σκούτερ βασίστηκε στο μοντέλο F-12 της ιταλικής εταιρείας Malaguti, με την οποία η RIEJU διατηρούσε εμπορική συνεργασία. Το σκούτερ διέθετε τροχούς 12”, δισκόφρενα, και έναν δυναμικό σχεδιασμό. Παρουσιάστηκαν επίσης τα μοντέλα CROSSER και F-10 (κατασκευασμένα από τη Malaguti και διανεμόμενα αποκλειστικά στην Ισπανία από τη RIEJU με την επωνυμία της).

Το FIRST σχεδιάστηκε ως προσπάθεια να πωληθεί ένα σκούτερ RIEJU στο εξωτερικό, αξιοποιώντας τη ραγδαία άνοδο αυτής της κατηγορίας προϊόντων. Δυστυχώς, αυτό ήρθε σε σύγκρουση με τα συμφέροντα της Malaguti, και έτσι το σκούτερ δεν προχώρησε ποτέ σε μαζική παραγωγή. Στη συνέχεια, η συνεργασία με τον ιταλικό κατασκευαστή τερματίστηκε.

RS1. Η αρχή της επιτυχίας

Η Ιστορία της Rieju – 1996. Οι τροποποιήσεις στη σειρά οδικών μοντέλων με το νέο μοντέλο RS-1 προκάλεσαν μια μικρή επανάσταση λόγω της αγωνιστικής του εμφάνισης. Σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου στη Βαρκελώνη, βασισμένο στο πλαίσιο του μοντέλου RST, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας με τη Malaguti. Ήταν μια “μικρή αγωνιστική μηχανή”. Την ίδια χρονιά, η εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη εντελώς νέων σχεδίων μοτοσυκλετών, όπως το μελλοντικό MRX 50.

Για τη νεότερη γενιά

Η Ιστορία της Rieju – 1998. Η παλιά γραμμή συναρμολόγησης ποδηλάτων ανακατασκευάστηκε και εγκαταστάθηκε μια τρίτη γραμμή συναρμολόγησης για το νέο MX50, το πρώτο μοντέλο εκτός δρόμου νεανικής μοτοσυκλέτας της RIEJU. Το σύμβολο της μάρκας υπέστη μια σημαντική ανανέωση, εγκαταλείποντας το άλογο και υιοθετώντας το συμβολικό “R”, δίνοντας στη μάρκα το δικό της μοναδικό σήμα. Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας της Βαρκελώνης του 1999 αποτέλεσε το σκηνικό για μια έκθεση ιστορικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών της RIEJU. Στην Έκθεση, η RIEJU είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει την ευρεία γκάμα προϊόντων του 1999 με το νέο σύμβολο, απευθυνόμενη ειδικά στους νεότερους μοτοσικλετιστές.

Επιπλέον, το 1998, η εταιρεία έγινε ο αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των ιταλικών σκούτερ Benelli στην Ισπανία. Η συνεργασία αυτή συνεχίστηκε έως το 1999. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, εισήχθησαν συνολικά 2.000 μονάδες.

Χτίζοντας ένα διεθνές προπύργιο

Το 2000, η RIEJU αύξησε τις εξαγωγικές της δραστηριότητες, οι οποίες αντιπροσώπευαν το 40% της συνολικής ετήσιας παραγωγής. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σταθερά, φτάνοντας το 70% το 2007, παράλληλα με τη συνεχή αύξηση της παραγωγής.

Την ίδια χρονιά, δημιουργήθηκε ένα εσωτερικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για την παροχή άμεσης υποστήριξης στους σχεδόν 300 διανομείς της γαλλικής αγοράς, βελτιώνοντας αισθητά την εξυπηρέτηση μετά την πώληση της RIEJU. Στη Δεύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Μαδρίτης, παρουσιάστηκαν τα μοντέλα Supermotard και RR, τα οποία διέθεταν σύστημα ανάρτησης με αρθρωτή ράβδο (PRS, Progressive Racing System). Η βελτιωμένη αυτή τεχνολογία εφαρμόστηκε σε όλα τα μοντέλα, χωρίς αύξηση στην τιμή.

Το πρώτο Πρωτάθλημα Supermotard

Η Ιστορία της Rieju – 2000. Η RIEJU τίμησε τους στόχους της για την ανακάλυψη νέων και υποσχόμενων νεαρών αναβατών και για την ενίσχυση του πάθους για τη μοτοσυκλέτα. Σε συνεργασία με το περιοδικό μοτοσυκλέτας Solomoto, η εταιρεία οργάνωσε το πρώτο Εθνικό Πρωτάθλημα Supermotard. Στόχος του πρωταθλήματος ήταν να εξισορροπήσει τις συνθήκες ανταγωνισμού και να ελαχιστοποιήσει τα έξοδα για τους συμμετέχοντες.

Η προσπάθεια αυτή στέφθηκε με τέτοια επιτυχία, ώστε διοργανώθηκε και δεύτερο Κύπελλο την επόμενη χρονιά. Τα γεγονότα αυτά προσέλκυσαν συμμετοχές από όλες τις περιοχές, έως και το Πριγκιπάτο της Ανδόρας. Το Κύπελλο Supermotard της RIEJU διεξήχθη για τέσσερα συνεχόμενα έτη. Οι οδηγοί που συμμετείχαν, συνέχισαν να διακρίνονται τα επόμενα χρόνια και σε άλλες διοργανώσεις, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Εξαιρετικά παραδείγματα αποτελούν οι Pol (Πρωταθλητής του Κυπέλλου RIEJU 2000) και Aleix (3η θέση στο Κύπελλο RIEJU 2000) Espargaró, καθώς και ο Ricard Cardús.

Περίμετρος πλαισίου

2001. Το 2001 παρουσιάστηκε το μοντέλο MRX με πλαίσιο περιμέτρου (μόνο η σειρά προϊόντων RR συνέχισε να σχεδιάζεται με διπλό σωληνωτό πλαίσιο τύπου cradle). Την ίδια χρονιά, στο MRX προστέθηκε και μια καινοτόμα εμφάνιση εκτός δρόμου. Το μοντέλο εξοπλίστηκε με κορυφαία εξαρτήματα τελευταίας τεχνολογίας, καθώς και με έκδοση που διέθετε βελτιωμένη καμπύλη ισχύος κινητήρα. Τα “TOP” μοντέλα της σειράς έλαβαν την ονομασία “PRO”.

Νέο Μέλος στην Οικογένεια

Η χρονιά γέννησης του RS2: 2002. Αν και η περίοδος ήταν σχετικά δύσκολη (λόγω σημαντικής πτώσης πωλήσεων που επηρέασε όλα τα ισπανικά εργοστάσια), ξεκίνησε η παραγωγή ενός από τα πιο γνωστά μοντέλα της RIEJU σήμερα. Μια οδική μοτοσυκλέτα με αιχμηρή και αψεγάδιαστη εμφάνιση, το μοντέλο αυτό διαθέτει μεγαλύτερο κυβισμό και είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα MINARELLI AM6. Αρχικά αναπτύχθηκε σε δύο κυβισμούς (50 και 125cc), αλλά παρουσιάστηκε με τον κύλινδρο των 50cc. Αυτή η έκδοση κέρδισε το πρώτο βραβείο στο Galardón Internacional, το Διεθνές Βραβείο που απονεμήθηκε από τον Σύνδεσμο Σχεδίασης Μοτοσυκλέτας (Motorcycle Design Association) το 2004 (στην κατηγορία μοτοσυκλετών κάτω των 200cc).

Τον Νοέμβριο του 2002, παρουσιάστηκαν τα μοντέλα MRX 125cc 4T και SMX 125cc 4T. Αυτά τα μοντέλα εξοπλίστηκαν με κινητήρες YAMAHA, μετά από σχετική συνεργασία. Η σχεδίαση των μοντέλων παρέμεινε πιστή στην ιδέα της ανάπτυξης μοτοσυκλετών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και στους νέους αναβάτες. Για τον λόγο αυτό, έδωσαν έμφαση σε χαρακτηριστικά όπως η χαμηλή κατανάλωση και η σπορ εμφάνιση. Με τα μοντέλα αυτά, η RIEJU τοποθετήθηκε στην αγορά ως η εναλλακτική λύση στις μοτοσυκλέτες παντός εδάφους, παράγοντας ένα προϊόν εύκολο στη χρήση και διαχείριση, αξιόπιστο — χωρίς να επικεντρώνεται αποκλειστικά στην επιτάχυνση ή τη μέγιστη ταχύτητα για αυτή τη σειρά. Με κομψό, φουτουριστικό χαρακτήρα και αγωνιστικό πνεύμα, τα μοντέλα αυτά έτυχαν θετικής αποδοχής σε μια δύσκολη αγορά

Για όσους προτιμούν τη διασκέδαση

Το 2003, η RIEJU πούλησε 19.530 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 161,47% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος. Το όνομα RIEJU ήταν πλέον αναγνωρίσιμο και η εταιρεία είχε εδραιωθεί σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές με προϊόντα όπως το MRX-PRO (σχεδιασμένο με ειδικό κύλινδρο υψηλής ισχύος “rose”, αποκλειστικά ανεπτυγμένο από την Minarelli για τη γραμμή παραγωγής Figueres) και το RS2-MATRIX.

Στην έκθεση Intermot, παρουσιάστηκαν τα πρωτότυπα μοντέλα MRX 450cc και MRX 250cc. Προκάλεσαν έντονο ενδιαφέρον, όχι μόνο λόγω του κυβισμού αλλά και λόγω της εμφάνισης. Τα μοντέλα αυτά αποτελούν σαφή ένδειξη του νέου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της RIEJU.

Επέκταση σε νέες αγορές

Το 2004, οι εξαγωγές αντιπροσώπευαν το 67% της συνολικής παραγωγής. Η RIEJU διένειμε απευθείας μοτοσυκλέτες και δίκυκλα στην Ισπανία και τη Γαλλία, ενώ μέσω εισαγωγέων καλυπτόταν η υπόλοιπη Ευρώπη. Η σταθερή αυτή αύξηση στις εξαγωγές χάρισε στη RIEJU το Βραβείο Εξαγωγών από το Εμπορικό Επιμελητήριο της Χιρόνα.

Η νέα επιλογή B1

Στα τέλη του 2005, η RIEJU παρουσίασε το Naked NKD125. Το μοντέλο αυτό εξοπλίστηκε με ισορροπημένο τετράχρονο κινητήρα (το RS2 naked) και είχε εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή. Κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις: κλασική με στρογγυλούς προβολείς, σπορ με θόλο και αεροτομή, και έκδοση streetfighter. Από τότε, η RIEJU εισήγαγε το σύνθημα «για καθημερινή περιπέτεια», δηλώνοντας έτσι τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας. Αυτό το καθοριστικό σύνθημα παρουσιάστηκε στον Τύπο, για να δείξει πώς η RIEJU σχεδιάζει να κινηθεί προς το μέλλον.

2006: Επενδύοντας στο μέλλον

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis,

Μένoντας πιστή στο σύνθημα «Φτιαγμένη για περιπέτειες» (κυριολεκτικά: «Στόχος μας είναι να πουλάμε περιπέτειες με ευτυχισμένο τέλος»), η RIEJU παρουσίασε μια νέα έννοια οχήματος, το TANGO 125cc. Αυτή η πρωτοποριακή καινοτομία κατασκευάζεται σχεδόν εξολοκλήρου στο εργοστάσιο της Φιγκέρες, με εξαίρεση τον κινητήρα, ο οποίος κατασκευάζεται από τη Minarelli – Yamaha.

Τα μοντέλα αυτά σχεδιάστηκαν με στυλ που απορρέει από εμπειρία, αίσθημα και πάθος. Οι μοτοσυκλέτες αυτές αποτελούν ένα υβρίδιο μεταξύ Enduro και Trial. Διαθέτουν αψεγάδιαστη κατασκευή, εξαιρετική ευελιξία και προσφέρουν στον αναβάτη αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας, χάρη στη μπροστινή θέση οδήγησης.

Είναι ιδανικές για έναν κόσμο όπου η χρήση εκτός δρόμου οχημάτων περιορίζεται, και ο αναβάτης πρέπει να αναζητήσει όλο και περισσότερο τη πολυδιάστατη, ευέλικτη και ακραία διασκέδαση – τα χαρακτηριστικά που ορίζουν το TANGO.

pulvinar dapibus leo.

Εξαιρετικές καινοτομίες. Και ένα βήμα παραπέρα

Το 2007 αποτέλεσε μια σημαντική χρονιά για τη RIEJU. Κατά τη διάρκειά της παρουσιάστηκαν νέες εκδόσεις του TANGO, συμπεριλαμβανομένων των: TANGO PRO, MRX/SMX PRO 50 με κινητήρα NG2, TANGO με δίχρονο κινητήρα 50cc, ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, καθώς και το RRX SPIKE – ένα μοντέλο Supermotard με ζάντες από κράμα αλουμινίου και μινιμαλιστικό σχεδιασμό.

Την ίδια χρονιά, κάνει την εμφάνισή του μια νέα έννοια μοτοσυκλέτας παντός εδάφους – η πιο πρόσφατη και πιο δυναμική εξέλιξη του μοντέλου TANGO. Το νέο αυτό μοντέλο επιτρέπει στον μελλοντικό ιδιοκτήτη την προσωπική επιλογή μιας μοναδικής μοτοσυκλέτας μέσω του συστήματος “σχεδίασέ την, δοκίμασέ την, αγόρασέ την”, το οποίο αλλάζει ριζικά το σύστημα παραγωγής και συναρμολόγησης της RIEJU S.A.

Επιπλέον, ανοίγει μια νέα σειρά προϊόντων: το ebike, που στοχεύει στην κάλυψη των σύγχρονων ιδεολογιών για την αστική μετακίνηση μέσω ηλεκτρικών ποδηλάτων.

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ENDURO ΚΑΙ SUPERMOTO

Το 2009 πραγματοποιήθηκε μια ολοκληρωτική αναδιάρθρωση της γκάμας προϊόντων, με μοντέλα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της αγοράς. Κυκλοφόρησαν τα μοντέλα MRT 50 και Marathon 125, με πλαίσιο περιμέτρου διπλής δοκού, όπου συνδυάζονται η ελαφρότητα και τα ποιοτικά εξαρτήματα. Το MRT καθιστά τη Rieju την κορυφαία σε πωλήσεις μάρκα 50cc με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Επιπλέον, παρουσιάζονται τα μοντέλα Marathon 250 και Marathon 450, νόμιμες για χρήση στο δρόμο μοτοσυκλέτες enduro, εξοπλισμένες με κινητήρες Yamaha WR – πραγματικά αγωνιστικά προϊόντα, διαθέσιμα για αναβάτες και αγωνιζόμενους.

Ένα χρόνο αργότερα, και με την εμπειρία του RS2, η Rieju λανσάρει στην αγορά το νέο μοντέλο Road Racing RS3, σε 50cc και 125cc, εξοπλισμένο με υδρόψυκτους κινητήρες Yamaha, ολοκληρώνοντας έτσι την πλήρη ανανέωση της γκάμας.

ΝΕΟΙ ΚΑΙΡΟΙ. ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ. ΒΙΩΣΙΜΟ ΜΕΛΛΟΝ

Στο σημερινό πλαίσιο των ραγδαίων κοινωνικοοικονομικών αλλαγών προς νέες κατευθύνσεις βιωσιμότητας, η Rieju έχει επαναπροσδιορίσει σημαντικά τη στρατηγική της προσέγγιση, με ξεκάθαρη δέσμευση στα βιώσιμα οχήματα, κατασκευάζοντας ένα καινοτόμο ηλεκτρικό σκούτερ. Η κατασκευή του βασίζεται εξολοκλήρου σε ευρωπαϊκά εξαρτήματα, από τοπικούς προμηθευτές, και συναρμολογείται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Φιγκέρες (Ισπανία).

Η Rieju, με μια τεράστια προσπάθεια πολιτισμικής και οικονομικής προσαρμογής, καινοτομεί για ακόμη μια φορά, αναπτύσσοντας το 2010 το MIUS (Sustainable Urban Individual Mobility – Βιώσιμη Αστική Ατομική Μετακίνηση), ένα όχημα με χαμηλό βάρος (94 κιλά), ταχύτητα 65 χλμ/ώρα και πραγματική αυτονομία 50 χλμ, που είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες των χρηστών της πόλης με κόστος 7 φορές μικρότερο από ένα όχημα εσωτερικής καύσης. Το MIUS αποτελεί, χωρίς αμφιβολία, σημείο αναφοράς στον τομέα των ηλεκτρικών αστικών δίτροχων οχημάτων.

Διατίθεται τόσο για επαγγελματικές χρήσεις στόλου, όσο και για το ευρύ κοινό, που αναζητά μετακίνηση με βιωσιμότητα στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον.

ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟ ΣΤΟ ONE

Άλλη μία σημαντική καινοτομία της Rieju δεν αφορά το προϊόν καθαυτό, αλλά τα συστήματα που προσφέρουν στον πελάτη ένα μοναδικό προϊόν. Η έννοια “One to One” – Ένα προϊόν για έναν πελάτη επιτρέπει τη διαμόρφωση ολόκληρης της γκάμας των μηχανών Rieju, ώστε να μπορεί να προσφερθεί μια μοναδική μοτοσυκλέτα για κάθε χρήστη, αυξάνοντας έτσι το επίπεδο ικανοποίησης και την αξία του brand.

ΝΕΟ CONCEPT NAKED

Το 2012, η Rieju βασιζόμενη στο μοντέλο RS3, παρουσιάζει το concept Naked, το οποίο έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα τόσο στις μοτοσυκλέτες μικρού όσο και μεγάλου κυβισμού. Έτσι γεννιούνται τα μοντέλα RS3 NKD 125 και RS3 NKD 50, δημιουργώντας έντονη ζήτηση στον τομέα των μικρού κυβισμού μοτοσυκλετών.

Την ίδια χρονιά, η Rieju γίνεται μία από τις πιο εμπορικά επιτυχημένες μάρκες στην κατηγορία των 125cc με χειροκίνητο κιβώτιο.

Η RIEJU ΚΑΙ ΤΑ SCOOTERS

Το 2013, η ανάγκη επέκτασης σε νέες αγορές κρίνεται απαραίτητη για την αύξηση του όγκου παραγωγής, καθώς η οικονομική κρίση έχει μειώσει τους παραδοσιακούς όγκους πωλήσεων. Αυτή η στρατηγική οδηγεί την εταιρεία στην είσοδο στον τομέα των scooters, στις κατηγορίες 50cc και 125cc. Έτσι γεννιέται το RS Sport 50cc, ένα αγωνιστικό παπί με υδρόψυκτο κινητήρα υψηλών επιδόσεων Minarelli, που ανταγωνίζεται την premium κατηγορία.

Το 2015, η μάρκα παρουσιάζει στην Έκθεση του Μιλάνου (EICMA) το μοντέλο CityLine, ένα μεγασκούτερ με κυβισμούς 125cc και 300cc, με στόχο την αγορά των GT scooters, εξοπλισμένο με υδρόψυκτο κινητήρα injection τελευταίας γενιάς της Piaggio.

Το CityLine καθιερώνεται ως η επιθυμητή ισπανική εναλλακτική στην κατηγορία των μεγάλου κυβισμού scooters.

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Με ανησυχία για την κινητικότητα στις πόλεις και τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, η Rieju, το 2015, παρουσιάζει μια νέα σειρά προϊόντων με την προσθήκη ηλεκτρικών ποδηλάτων στη γκάμα της – σε εκδόσεις Mountain Bike και City.

Αυτό επιτρέπει στη μάρκα να παραμένει παρούσα σε όλες τις νέες τάσεις που προκύπτουν στον τομέα της αστικής κινητικότητας, και η Rieju δεσμεύεται να συνεχίσει να εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση με ηλεκτρικά προϊόντα.

ΝΕΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ – EURO 4

Οι αλλαγές στη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η δέσμευση της Rieju για την παραγωγή καθαρότερων και ασφαλέστερων οχημάτων, ωθούν τη μάρκα να εργαστεί εντατικά για τη βελτίωση των οχημάτων της. Πλέον, όλα τα προϊόντα της Rieju συμμορφώνονται πλήρως με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, τόσο στα μοτοποδήλατα όσο και στις μοτοσυκλέτες. Τα νέας ανάπτυξης οχήματα βρίσκονται ήδη στη φάση της παραγωγής.

Στην περίπτωση των μοτοποδηλάτων, η παραγωγή σύμφωνη με τις προδιαγραφές Euro 4 ήταν έτοιμη πολύ πριν την έναρξη ισχύος των απαιτήσεων έγκρισης τύπου, που τέθηκαν σε εφαρμογή για διανομή το 2018.

Αυτή η δέσμευση της εταιρείας να παραμένει ανταγωνιστική και μπροστά από τις ανάγκες των πελατών, έχει συμβάλει στο να εξάγεται το 80% της παραγωγής, και η Rieju να έχει παρουσία σε πάνω από 20 χώρες παγκοσμίως, από την Ιαπωνία έως το Νεπάλ, και από τη Φινλανδία έως τη Μαδαγασκάρη, με θυγατρικές στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Αυτή τη χρονιά, η Rieju γιορτάζει 75 χρόνια από την κατασκευή της πρώτης της μοτοσυκλέτας. Με τις επενδύσεις και τη δημιουργία νέων προϊόντων, αναμένονται ακόμη περισσότερες ειδήσεις.

2019: Η RIEJU ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΔΙΤΡΟΧΩΝ ΤΟΥ “CORREOS” ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Το έργο αφορά τον διαγωνισμό για στόλο 600 μονάδων που προκηρύχθηκε από την κρατική ταχυδρομική υπηρεσία της Ισπανίας, Correos, και αποτελεί τη μεγαλύτερη προσφορά που έχει γίνει από δημόσιο φορέα μέχρι σήμερα στον τομέα των ηλεκτρικών δικύκλων.

Το μοντέλο RIEJU NUUK Cargopro, το οποίο είναι ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες του ταχυδρομικού φορέα, καθίσταται το κύριο ηλεκτρικό δίτροχο του στόλου του. Το νικητήριο μοντέλο, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ισπανία, αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από εξαρτήματα ευρωπαϊκής προέλευσης.

Στα μέσα του 2020, η Rieju αποκτά την εντουράδικη βιομηχανική πλατφόρμα της GasGas

Rieju MR – Αυτή η συμφωνία επιτρέπει στη RIEJU να έχει άμεση παρουσία στον χώρο των offroad μοτοσυκλετών, με μεγαλύτερους κυβισμούς απ’ ό,τι συνήθιζε μέχρι τότε η εταιρεία, καθώς και μια σημαντική διεύρυνση του πελατολογίου της, ιδίως με το άνοιγμα σε νέες αγορές.

Η μάρκα βυθίζεται στον κόσμο των αγώνων, δημιουργώντας ομάδες συμμετοχής σε διάφορες διοργανώσεις, όπως οι 6 ημέρες στην Ιταλία, όπου η Rieju δεν είχε λάβει μέρος για περισσότερα από 30 χρόνια.

Νέα Εγκρίσεις EURO5

Euro 5 – Το 2021, η ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλάζει από Euro 4 σε Euro 5, κάνοντας ένα ακόμα βήμα προς την κατασκευή λιγότερο ρυπογόνων και πιο ασφαλών οχημάτων. Και όπως ήταν αναμενόμενο, η Rieju εργάζεται ασταμάτητα για να προσαρμοστούν όλα τα οχήματά της στις νέες κανονιστικές απαιτήσεις, τόσο για μοτοποδήλατα όσο και για μοτοσυκλέτες.

Σε αυτό το πλαίσιο, αξίζει να αναφερθεί η συμμετοχή της μάρκας σε νέα έργα για ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία ήδη κυκλοφορούν στην αγορά, όπως το Rieju NUUK, καθώς και τα μελλοντικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Είναι το 2025 και συνεχίζουμε να γράφουμε ιστορία.

Και ελπίζουμε ότι θα είστε μέρος αυτής.

0
    0
    Καλάθι
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο eshop